Krap Nek: är vi inte sämre än såhär när vi är vördelösa kan jag köpa det.
Inlägg: 1787655
Svarskommentarer
Sv: Modo-SSK 170103
{5647}:
Intressant att se ifall vi har lärt oss att våga vinna eller ifall vi fortfarande kommer ge bort poäng i slutet.
Lite surt för efter 3-1 hade inte SSK nått alls.
Intressant att se ifall vi har lärt oss att våga vinna eller ifall vi fortfarande kommer ge bort poäng i slutet.
Lite surt för efter 3-1 hade inte SSK nått alls.
+ 2