Inlägg: 1787657
Svarskommentarer
Sv: Modo-SSK 170103
Tarasov: Lite svagt där av Hanses, men han har varit bra och ska inte klandras. Synd då de inte haft ett enda bra läge på tio minuter.
Känner att jag börjar titta i ett bra läge:)