Inlägg: 1791236
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Silly: är han en knekt som bara är ute efter pengar? Tror du han kan lyfta laget? Tror han va lite ojämn i hv 71 men jag vet inte han kanske kan vara något:) det borde ju AJ känna till.
Chris Campoli, Fast jag vet inte vad jag skulle tycka om honom.
Men visst känns det som att vi behöver en PP Back?