Silly: Får inga bra vibrationer när jag hör hans namn
Inlägg: 1791246
Svarskommentarer
Sv: Silly season
hanzon: Jag tror verkligen inte att vi är ute efter en back. Visst blir det lite svajigt ibland med ungdomar som Sellgren, Lindgren, Stenqvist , Deutch och Leman, men jag tycker att det är på forwardssidan det är tunnast. Speciellt om vi vill få ned Ericsson på backen och det tror jag verkligen att vi vill. Han verkar ha kylan med pucken och kan nog slå snabba uppspel så vi får fler spelvändningar.