hanzon: Jag tror verkligen inte att vi är ute efter en back. Visst blir det lite svajigt ibland med ungdomar som Sellgren, Lindgren, Stenqvist , Deutch och Leman, men jag tycker att det är på forwardssidan det är tunnast. Speciellt om vi vill få ned Ericsson på backen och det tror jag verkligen att vi vill. Han verkar ha kylan med pucken och kan nog slå snabba uppspel så vi får fler spelvändningar.
Inlägg: 1791247
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{5647}: det har du säkert rätt i. Hade nästan glömt det där överfallet på Öberg. Vi borde ta in forwards. Vad sägs om han här? Han är ju bekant? Är han för dyr? www.eliteprospects.com/player.php?player=19427