Inlägg: 1792873
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå 170123
{5647}: "(förutom när Brejcak petade på en timråkille som fick ett felskär)."
Du menar där han hade klubban i midjan på Lööke när han gled förbi.. Får man ha den där och haka när man inte hinner med?
Du menar där han hade klubban i midjan på Lööke när han gled förbi.. Får man ha den där och haka när man inte hinner med?
+ 7
Det ni inte verkar förstå är att jag vill ha ett spel där det inte låter som om när Stenmark åkte specialslalom. Jag säger inte att det bara skulle åkt ut fler timråiter, utan att man borde ha en domare som dömer efter regelboken så att det inte blir sådär. När Ritchie skulle åka upp med pucken såg jag minst fem slashingar som kunde/borde renderat i utvisning.
Jag vill se ren hockey där lirarna får lira.
För övrigt var Hanses inte lika bra som tidigare. Dahlens första var för billigt och han såg inte alls så säker ut som han brukar. Att kalla honom bäste Modoit är löjligt.