+ 7
Inlägg: 1792891
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå 170123
{8179}: Han hade klubban där, men hakade inte. Anledningen till att Lökke ramlade var att han tappade skäret.
Ska man ta för den (och iofs gärna det) då ska man ta minst tio utvisningar till under matchen. Det är min poäng.
Ska man ta för den (och iofs gärna det) då ska man ta minst tio utvisningar till under matchen. Det är min poäng.
Du menar där han hade klubban i midjan på Lööke när han gled förbi.. Får man ha den där och haka när man inte hinner med?