Inlägg: 1794715
Svarskommentarer
Sv: Modo - Pantern 170129
Modo40:
Det är lite småkul att du skrev "en totalt oerfaren tränare från HV71" ;) även om jag förstår hur du menar
Det är lite småkul att du skrev "en totalt oerfaren tränare från HV71" ;) även om jag förstår hur du menar
+ 2
Sv: Modo - Pantern 170129
Modo40: typiskt skylla på tränaren. Är det någon som är engagerad i laget så är det AJ. Västervik går det bra för o karlin är väl inte så erfaren.
Det är inte tränarens fel år efter år. Spelarna HAR eget ansvar. Inte 10 åringar som spelar... Titta på alla som floppar.
Det är inte tränarens fel år efter år. Spelarna HAR eget ansvar. Inte 10 åringar som spelar... Titta på alla som floppar.
En totalt oerfaren tränare som togs från HV71, är inget vi behöver
Har dessutom varit andre tränare med Challe när han tränade MoDo
Det är tränarens roll att ta fram den potential laget ev. har
Hockey är färskvara, vi kan inte leva på formen vi hade runt Jul
Är som att säga att vi var Svenska Mästare 2007, så borde vi bli det i år också