Inlägg: 1794796
Svarskommentarer
Sv: Modo - Pantern 170129
En väldigt viktig sak verkar folk helt glömma, Modo är ett helt nytt lag som blev ihop plockad till den här säsongen och första gången dom verkligen ser vad som krävs i HA, andra lag är lag som är långsiktiga byggen där dom jobbat flera säsonger för att få ihop lagen och som vet exakt hur det är spela i HA.
Nu kan man ju förstås ha tur och allt funkar direkt eller ha pengarna att bara köpa in ett lag med spelare som är för bra för spel i HA men oftast tar det ju mer än 1 säsong få ihop ett lag , är Modo även i HA nästa säsong så är jag säker på att det kommer vara ett mycket bättre, jämnare och snabbare Modo nästa säsong.
Nu kan man ju förstås ha tur och allt funkar direkt eller ha pengarna att bara köpa in ett lag med spelare som är för bra för spel i HA men oftast tar det ju mer än 1 säsong få ihop ett lag , är Modo även i HA nästa säsong så är jag säker på att det kommer vara ett mycket bättre, jämnare och snabbare Modo nästa säsong.
+ 1
Jag håller helt med dig, du slår huvudet på spiken...
Det du säger är dagens sanning, och du uttrycker det i din text på ett mycket bra sätt
Väldigt bra skrivet....
Synd bara att inte fler vill inse detta.
Tycker vidare att det är ingen ide att sparka AJ nu, för nu måste man samla sig för att inte hamna i ett nedre kval
Har varit oroligt hela säsongen men spelare som provas, sparkas för att nya ska testas
Man måste få lugn och harmoni i gruppen
Vi kan tacka Hanses för att MoDo inte ligger sist, utan han hade det sett illa ut..