+ 1
Inlägg: 1794805
Svarskommentarer
Sv: Modo - Pantern 170129
Amitiel: Sant att det är ett nytt lag
När vi talar om spelare som inte lyckats bra i MoDo, som var bra i tidigare klubbar
och som lyckats bättre i klubbarna dom gått till efter MoDo
Då är det inte bara årets upplaga vi talar om, är som en röd tråd att många ej lyckats i MoDo.........frågan är vad det beror på ?...
Är det spelarens fel enbart ?
Vi kan skriva länge om detta, och inget blir bättre
Vi har alla rätt till en åsikt, tur vi tycker olika för annars blev det ingen diskussion och då kunde vi lägga ned hockeysnack
Eller så skyller vi på Domarna.......
När vi talar om spelare som inte lyckats bra i MoDo, som var bra i tidigare klubbar
och som lyckats bättre i klubbarna dom gått till efter MoDo
Då är det inte bara årets upplaga vi talar om, är som en röd tråd att många ej lyckats i MoDo.........frågan är vad det beror på ?...
Är det spelarens fel enbart ?
Vi kan skriva länge om detta, och inget blir bättre
Vi har alla rätt till en åsikt, tur vi tycker olika för annars blev det ingen diskussion och då kunde vi lägga ned hockeysnack
Eller så skyller vi på Domarna.......
+ 1
Nu kan man ju förstås ha tur och allt funkar direkt eller ha pengarna att bara köpa in ett lag med spelare som är för bra för spel i HA men oftast tar det ju mer än 1 säsong få ihop ett lag , är Modo även i HA nästa säsong så är jag säker på att det kommer vara ett mycket bättre, jämnare och snabbare Modo nästa säsong.