1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507805 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1796942

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nisse på Mon: du missar ju poängen. Det är inte jvm. Det är inte en turnering där de absolut bästa ska spela. Det är en vänskapsturnering i princip där man testar spelare. Varför ska man i det fallet plocka sönder ett lag?

Jag hade inte gnällt om det varit en turnering där alla de bästa spelar såsom jvm. Då kan man inte som nu ställa över godtyckligt. Som att Elias Pettersson slipper.

Svarskommentarer

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: jag förstår hur du menar, Det vore bättre om man generellt la spelprogram med uppehåll under turneringar och testmatcher. Som i SHL. Men att i efterhand snickra i spelschemat är nog inget vidare.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB