+ 2
Inlägg: 1796942
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: jag förstår hur du menar, Det vore bättre om man generellt la spelprogram med uppehåll under turneringar och testmatcher. Som i SHL. Men att i efterhand snickra i spelschemat är nog inget vidare.
Jag hade inte gnällt om det varit en turnering där alla de bästa spelar såsom jvm. Då kan man inte som nu ställa över godtyckligt. Som att Elias Pettersson slipper.