{5647}: jag förstår hur du menar, Det vore bättre om man generellt la spelprogram med uppehåll under turneringar och testmatcher. Som i SHL. Men att i efterhand snickra i spelschemat är nog inget vidare.
Inlägg: 1796944
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Fast sen förstår jag lite av kritiken AJ har mot HA också, det är Sveriges näst största hockey liga, ska det verkligen vara seriöst så ska det ju finnas någon på helger som föreningarna kan få tag på om dom har frågor och funderingar och inte behöva vänta till på måndag.
Behöver ju inte vara någon som kan ta stora beslut, men i alla fall någon som kan svara på lite frågor.
Behöver ju inte vara någon som kan ta stora beslut, men i alla fall någon som kan svara på lite frågor.