Inlägg: 1796945
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Amitiel: Ser just nu att Torp lämnar Leksand, han är väl inte på väg tillbaka till Modo.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Amitiel: han kan ringa mig.
"Tjääääna, det är AJ. Den där matchen i hovet på onsdag, den måste fan flyttas. Vi har för dåligt lag då"
"Nej".
Klart. Om han nu akut behöver prata med en vuxen om spelschemat på en lördag.
"Tjääääna, det är AJ. Den där matchen i hovet på onsdag, den måste fan flyttas. Vi har för dåligt lag då"
"Nej".
Klart. Om han nu akut behöver prata med en vuxen om spelschemat på en lördag.
Behöver ju inte vara någon som kan ta stora beslut, men i alla fall någon som kan svara på lite frågor.