Modo40: Som sagt, går lätt för många att skylla på tränarn. Vi om nåt lag har väl för fan märkt att byta ut tränarn bara kan göra det sämre eller ingen skillnad alls. 99,9% är det laget som är för dåligt, för dåligt ihopspelat då många tror man spelar ihop ett lag på 2 veckor.
Inlägg: 1797144
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8198}: Intressant synpunkt, om tränaren inte har nån betydelse på ett lags prestationer varför då värva en tränare som kostar kanske 1 miljon ?
Smartare att ta en tränare ur egna leden som inte kostar mer för föreningen
Då hade vi haft en miljon att köpa spelare för istället
Smartare att ta en tränare ur egna leden som inte kostar mer för föreningen
Då hade vi haft en miljon att köpa spelare för istället