Inlägg: 1797183
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Modo40: du menar på allvar att vi haft bra spelare senaste åren? Med facit i hand så hade vi ju inte det. O dom flesta har det inte gått så bra för efter modo.
Haha du skämtar... Redan glömt hinken och alavaara?
Haha du skämtar... Redan glömt hinken och alavaara?
Smartare att ta en tränare ur egna leden som inte kostar mer för föreningen
Då hade vi haft en miljon att köpa spelare för istället