Inlägg: 1797246
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8198}:
Du påstår ju att en tränare ej kan påverka ett lag som är dåligt, till att bli bättre
Varför då köpa en dyr tränare som AJ ?
Vi har inte haft en tränare värd namnet sedan Ulf Samuelssons tid, Perra var även bra som klarade kvalet mot Hästen
Tror inte vi haft sämre spelare förr än nu, och jag vill minnas att vi spelade i SHL förut.
Nu spelar det ingen roll vad vi tycker, vi kan vara överens om att vi tycker olika....alltid något
Du påstår ju att en tränare ej kan påverka ett lag som är dåligt, till att bli bättre
Varför då köpa en dyr tränare som AJ ?
Vi har inte haft en tränare värd namnet sedan Ulf Samuelssons tid, Perra var även bra som klarade kvalet mot Hästen
Tror inte vi haft sämre spelare förr än nu, och jag vill minnas att vi spelade i SHL förut.
Nu spelar det ingen roll vad vi tycker, vi kan vara överens om att vi tycker olika....alltid något
Haha du skämtar... Redan glömt hinken och alavaara?