Bara Messiasarna kommer så blir det bra. Bara att härda svältåren, sen kommer frälsningen. Halleluja!
Inlägg: 1799451
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
bisterfinnen:
Jasså är det det som är räddningen ? Då har jag varit helt fel ute, jag trodde det var gnäll och negativitet som gav framgångar.
Jasså är det det som är räddningen ? Då har jag varit helt fel ute, jag trodde det var gnäll och negativitet som gav framgångar.
+ 5