+ 5
Inlägg: 1800312
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Amitiel: Tydligen inte. Vi får sätta oss i ringen å sjunga igen. We shall over-coooooome!
Jasså är det det som är räddningen ? Då har jag varit helt fel ute, jag trodde det var gnäll och negativitet som gav framgångar.