Inlägg: 1813708
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Robin Ztorken L:
Fast du kanske inte såg att laget Tingsryd framhävde DPs styrkor. Ungefär som laget Modo exponerade hans svagheter. En skribent från Tingsryd här inne var ju inne på den linjen.
Varför skulle det inte kunna vara så med JL? JL sett till omständigheter kanske tom presterade bättre än DP förra året?
Fast du kanske inte såg att laget Tingsryd framhävde DPs styrkor. Ungefär som laget Modo exponerade hans svagheter. En skribent från Tingsryd här inne var ju inne på den linjen.
Varför skulle det inte kunna vara så med JL? JL sett till omständigheter kanske tom presterade bättre än DP förra året?
JL har väl aldrig presterat något av värde i vår förening, vad jag vet.
Fattar inte hypen runt honom, han kan dra och det kommer inte göra oss till ett sämre lag, tvärtom.
Modo kommer harva i Allsvenskan, eller lägre i 20 år, så visst han kanske blir en spelar i en högre liga före oss, om han nu lyckas någonstans