Inlägg: 1813709
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Tarasov: Vi får hoppas det går bra för JL, var han än väljer spel.
Jag sörjer inte att han drar härifrån..
Mediokra backar kan vi hitta i division ett.
Jag sörjer inte att han drar härifrån..
Mediokra backar kan vi hitta i division ett.
Fast du kanske inte såg att laget Tingsryd framhävde DPs styrkor. Ungefär som laget Modo exponerade hans svagheter. En skribent från Tingsryd här inne var ju inne på den linjen.
Varför skulle det inte kunna vara så med JL? JL sett till omständigheter kanske tom presterade bättre än DP förra året?