Inlägg: 1816648
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
WarEvryPractice: Tycker Sellgren spelade riktigt bra också.
Och Wernblom var betydligt bättre än i J18 matcherna. (Konstigt nog)
Sen är det ju svårt att komma ifrån att så fort OSL fick minsta tid med pucken i anfallszon blev det ett farligt avslut.
Och Wernblom var betydligt bättre än i J18 matcherna. (Konstigt nog)
Sen är det ju svårt att komma ifrån att så fort OSL fick minsta tid med pucken i anfallszon blev det ett farligt avslut.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
WarEvryPractice: vad var det som var fel med Lukas straff? Har inte sett den.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
WarEvryPractice: När presenteras Säcken som tränare eller blir det Perra ?
Lyrenäs och Lindgren var väl de bästa i finalen. Såg stora och komfortabla ut. Alba såg också giftg ut.
Stenqvist hade ett par absurda byten i första. Han slog en indian med fötterna och höll senare på att trilla i ett farligt läge.
Öhman hade ett par nonchalanta passningar i andra då det engentligen skulle ha avgjort matchen.
Men vi ska inte gnälla. Ett sjukt duktigt lag. Inga svagheter.
Målvakten verkar ju intressant för framtiden.
W Ericsson är rajtare, ser ut som en poängspelare, oklart på vilken nivå dock :)
Aldrig hört talas om lagkaptenen Rodling, Öviks-kille tydligen. Lars Jansson är farsan.