WarEvryPractice: vad var det som var fel med Lukas straff? Har inte sett den.
Inlägg: 1816669
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Eller: Det roligaste är väl nästan att vi vinner j20 med riktigt stor andel underåriga spelare. Även om Leman (måste haft en sinnessjuk istid idag) och Lindgren drog tunga lass idag så är flera av de avgörande spelarna (Eriksson, Lyran, Sellgren, Werner, Walfridsson, Deutsch) är väl alla juniorer ett tag till. Ruggigt starkt.
+ 1