{7225}: Tydligen, såg inte matchen Frölunda - Brynäs, men det var en massa snack om domarna på Rinkside 3.
Inlägg: 1816698
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hanzon: Ja vad ska man säga..Brynäs leder 4-1 och får två väldigt märkliga utvisningar emot sig efter 18:21 och då gnäller brynäsarna lite och får två utvisningar för abuse. Brynäs får alltså 4 tvåor samtidigt (Frölunda får en).
Frölunda spelar resten av matchen 5 mot 3 och gör två mål (nästan tre).
Som jag ser det så startar allt med att en frölundaspelare kör in i Brynäs målvakt men utvisad blir brynäsbacken som hindrar/står i vägen för frölundaspelaren. Sen blir det gurgel och två spelare blir utvisade trots att brynässpelaren inte slår överhuvudtaget.
Helt sjukt faktiskt...
Frölunda spelar resten av matchen 5 mot 3 och gör två mål (nästan tre).
Som jag ser det så startar allt med att en frölundaspelare kör in i Brynäs målvakt men utvisad blir brynäsbacken som hindrar/står i vägen för frölundaspelaren. Sen blir det gurgel och två spelare blir utvisade trots att brynässpelaren inte slår överhuvudtaget.
Helt sjukt faktiskt...