Inlägg: 1816724
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7225}: jag satt o kollade med öppen mun, som en fågelholk - men allvarligt talat, ska han ta på Brynäsaren som hakar nr 8 där så MÅSTE han ju ta frölundaiten som kör över Felix! Sen hur brynäsarna INTE kunde få komma in på isen är enligt mig tidernas mysterium som hittills tystats ner helt..?
+ 2
Frölunda spelar resten av matchen 5 mot 3 och gör två mål (nästan tre).
Som jag ser det så startar allt med att en frölundaspelare kör in i Brynäs målvakt men utvisad blir brynäsbacken som hindrar/står i vägen för frölundaspelaren. Sen blir det gurgel och två spelare blir utvisade trots att brynässpelaren inte slår överhuvudtaget.
Helt sjukt faktiskt...