1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507636 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1816761

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Mano: Det är ju nästan så man måste nypa sig i armen och fråga om det är sant att en förening som inte är i högsta serien tar hem både j-18 SM och j-20 SM !! Tror att det aldrig har hänt inom svensk ishockey, det måste vara något unikt. Vi ska vara stolta över grabbarna som har gjort det omöjliga. Lycka till i framtiden och hoppas att ni kan hjälpa Modo upp i Sveriges högsta serie igen.

Svarskommentarer

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Eller: då ztorken är borta måste väl någon ta hans roll? Fy vilken tur att vi vände mot Mora. Annars hade inte våra bästa juniorer varit tillgängliga och vi hade åkt ut i kvartsfinalerna. Ökenvandring, ettan och misär hade väntat...

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB