Mano: Det är ju nästan så man måste nypa sig i armen och fråga om det är sant att en förening som inte är i högsta serien tar hem både j-18 SM och j-20 SM !! Tror att det aldrig har hänt inom svensk ishockey, det måste vara något unikt. Vi ska vara stolta över grabbarna som har gjort det omöjliga. Lycka till i framtiden och hoppas att ni kan hjälpa Modo upp i Sveriges högsta serie igen.
+ 5