Eller: då ztorken är borta måste väl någon ta hans roll? Fy vilken tur att vi vände mot Mora. Annars hade inte våra bästa juniorer varit tillgängliga och vi hade åkt ut i kvartsfinalerna. Ökenvandring, ettan och misär hade väntat...
+ 6