Inlägg: 1816792
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter:
Hmm det var alltså att man inte släppte in en spelare efter Frölundas 3-4 mål? Utan fortsatt med 5 mot 3?
Ja då är det märkligt, för rimligen borde det ju varit 5 mot 4, eftersom två mål gjorts och två spelare borde få komma in.
Hmm det var alltså att man inte släppte in en spelare efter Frölundas 3-4 mål? Utan fortsatt med 5 mot 3?
Ja då är det märkligt, för rimligen borde det ju varit 5 mot 4, eftersom två mål gjorts och två spelare borde få komma in.
Såg inte matchen, men eftersom det blev en snackis kollade jag swehockey. Vad är det som är fel? För enligt detta ser det ju rätt ut.
Man har först en dubbelutvisning på Figren+ Westerhoim.
Sedan åker Fälth för en holding och där efter så åker man på 2 x abuse, en från bänken och en från Westerholm. Man drar alltså på sig 3st tvåor i detta läge.
Då man inte kan spela 5 mot 2, så ska man ju spela 5 mot 3 och om mål görs under 5 mot 3 får man ta ut en spelare ur utvisningsbåset men det är fortfarande 5 mot 3 som gäller eftersom man nu har två utvisningar på tavlan och tiden är kvar.
Eller är det något fel i swehockey? Var det inte så det gick till?
60:00 GK Out BIF 1. Sandström, Felix
59:42 3-4 (PP1) FRÖ 9. Wellman, Casey (2)
59:00 GK Out FRÖ 39. Bakala, Dan
58:55 GK In FRÖ 39. Bakala, Dan
58:55 2-4 (PP1) FRÖ 20. Lundqvist, Joel (2)
58:36 GK Out FRÖ 39. Bakala, Dan
58:35 2 min BIF 7. Westerholm, Ponthus Abuse of Officials
58:35 2 min BIF Team penalty Abuse of Officials
58:35 2 min BIF 33. Fälth, Elias Holding
58:21 2 min BIF 17. Westerholm, Pathrik Roughing
58:21 2 min FRÖ 22. Figren, Robin Roughing