{7225}: jag satt o kollade med öppen mun, som en fågelholk - men allvarligt talat, ska han ta på Brynäsaren som hakar nr 8 där så MÅSTE han ju ta frölundaiten som kör över Felix! Sen hur brynäsarna INTE kunde få komma in på isen är enligt mig tidernas mysterium som hittills tystats ner helt..?
+ 2