Inlägg: 1819723
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: "Det var liksom rätt klart för alla att det inte var någonting att anmäla."
Ointressant för sakfrågan och det jag försöker säga: varför är det isf uppenbart och rätt klart för dom som ska granska att det här inte är nåt att granska, när man både granskat och dömt för betydligt lindrigare saker tidigare?
Kan inte se att det har nånting öht att göra med om Bulan skriker som en bandhund under match eller om kommentatorerna har olika åsikter om en tackling.
Ointressant för sakfrågan och det jag försöker säga: varför är det isf uppenbart och rätt klart för dom som ska granska att det här inte är nåt att granska, när man både granskat och dömt för betydligt lindrigare saker tidigare?
Kan inte se att det har nånting öht att göra med om Bulan skriker som en bandhund under match eller om kommentatorerna har olika åsikter om en tackling.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Gick ju kanon att avsluta den här diskussionen kring en match som har minimalt med Modo att göra. Får man ödmjukt be er att sköta denna tydligen livsviktiga fråga i Brynäs-boken?
+ 2
Är det någon som på allvar tror att Bulan skulle hållit käften om han tyckt att det skulle varit en femma/avstängning? Såg ni när de körde kamera på honom när han svor och skrek åt domaren? Som spelare var han oerhört aggressiv och gnällig på domarna. Han verkar ha skärpt sig lite nu, men det såg ut som en liten bandhund som bara skällde...