Inlägg: 1819758
Svarskommentarer
Sv: Silly season
modomille: Bara att värva Lavoie och Goumas så blir det bra.
Nej allvarligt så förstår jag att det handlar om ekonomi och satsning på grannens grabb och dyligt. Men någonstans känns det som vi har väl många unga och utvecklingsbara spelare i truppen. Men det är väl bara oro och dålig koll på deras eventuella utvecklingskurvor som spelar ett spratt.
Nej allvarligt så förstår jag att det handlar om ekonomi och satsning på grannens grabb och dyligt. Men någonstans känns det som vi har väl många unga och utvecklingsbara spelare i truppen. Men det är väl bara oro och dålig koll på deras eventuella utvecklingskurvor som spelar ett spratt.
Eriksson-x-Karlkvist
Björklund-x-Molin
Blir kanske HA:s bästa top 6 om center värvningarna är motsvarande till typ Björklund.