Inlägg: 1819810
Svarskommentarer
Sv: Silly season
MorganaLefaey: Kan inte läsa artikeln men bra beslut av Modo att dom valde Särkijärvi över Karlin. Karlin är mer spännande och modern men han har inte rutinen av att gå upp som Särkijärvi har.
Nej allvarligt så förstår jag att det handlar om ekonomi och satsning på grannens grabb och dyligt. Men någonstans känns det som vi har väl många unga och utvecklingsbara spelare i truppen. Men det är väl bara oro och dålig koll på deras eventuella utvecklingskurvor som spelar ett spratt.