Inlägg: 1819815
Svarskommentarer
Sv: Silly season
MorganaLefaey: hade vi inte haft så turbulenta säsonger innan så hade vi kanske varit mer benägna att chansa med karlin. Nu behöver vi stabilitet i första hand.
Sen stod det inte så mycket intressant i den där artikeln tycker jag. Ja förutom att han visste om att han var andraval och att modo gjort klart att säcken var no 1.