MorganaLefaey: hade vi inte haft så turbulenta säsonger innan så hade vi kanske varit mer benägna att chansa med karlin. Nu behöver vi stabilitet i första hand.
Inlägg: 1819826
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{5647}: precis. Sen vet jag inte om vi kan köra med 65% "utvecklingsbara ynglingar". Men han brukar kunna få resultat av sådana om jag inte missminner mig.
Hoppas hur som att de två centrarna är playmakers o topp 2. Men man får väl se
Hoppas hur som att de två centrarna är playmakers o topp 2. Men man får väl se
+ 1