+ 1
Inlägg: 1820196
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Monno:
En god vän som håller på och sponsrar Almtuna har följande omdöme ang Oskarsson "Säkerhetsrisk, långsam, skulle vara en av de ledande backarna men våra junisbackar var bättre, antingen felscoutad eller så behöver han en annan miljö. Totalfel för den pengen" nu är det visserligen bara en åsikt bland alla andra. Vi får väl se vad det lider. Undrar förresten om Säcken petar etablerade spelare ifall de blir omsprungna av juniorer...
En god vän som håller på och sponsrar Almtuna har följande omdöme ang Oskarsson "Säkerhetsrisk, långsam, skulle vara en av de ledande backarna men våra junisbackar var bättre, antingen felscoutad eller så behöver han en annan miljö. Totalfel för den pengen" nu är det visserligen bara en åsikt bland alla andra. Vi får väl se vad det lider. Undrar förresten om Säcken petar etablerade spelare ifall de blir omsprungna av juniorer...
Men tror iofs ingen av dessa lag rår på HV71.
Enda med Frölunda är väl att det vore roligt för Olofsson och Grundström.