Inlägg: 1820224
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Tarasov: Jag är rätt säker på att han petar etablerade spelare. Det har han gjort tidigare. Han ställer höga krav och bänkar precis vem han vill.
Kanske är Oskarsson för långsam, kanske han spelas fel. Paris var åt h-sike för långsam hos oss, men han var kung hos Tingsryd.
Kanske är Oskarsson för långsam, kanske han spelas fel. Paris var åt h-sike för långsam hos oss, men han var kung hos Tingsryd.
En god vän som håller på och sponsrar Almtuna har följande omdöme ang Oskarsson "Säkerhetsrisk, långsam, skulle vara en av de ledande backarna men våra junisbackar var bättre, antingen felscoutad eller så behöver han en annan miljö. Totalfel för den pengen" nu är det visserligen bara en åsikt bland alla andra. Vi får väl se vad det lider. Undrar förresten om Säcken petar etablerade spelare ifall de blir omsprungna av juniorer...