Tarasov: Har inte sett tillräckligt för att veta, men med tanke på hur oerhört utspelade Frölunda varit känns fördelningen 5-1 till de förlorande Frölunda ohyggligt möjligt.
Inlägg: 1820720
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: ohyggligt märkligt menade jag. Ingen i Frölunda tog tag i matchen. Ingen var i närheten av frestsadius eller Victor berglund exempelvis. De hade ju faktiskt inte en chans.