{5647}: ohyggligt märkligt menade jag. Ingen i Frölunda tog tag i matchen. Ingen var i närheten av frestsadius eller Victor berglund exempelvis. De hade ju faktiskt inte en chans.
Inlägg: 1820727
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SSK kvar och upp med Troja.
Hade föredragit Västerås men bättre/närmare än Kristianstad i all fall.
Kom för övrigt att tänka på en liten sak. Kan man hoppas att Widebro med sin erfarenhet tänker mycket på hur Modo ska lägga upp resorna i år när det ska förhandlas om spelschema?
Finns nog en jäkla massa pengar att spara där. Eller iaf att slippa betala extra...
Hade föredragit Västerås men bättre/närmare än Kristianstad i all fall.
Kom för övrigt att tänka på en liten sak. Kan man hoppas att Widebro med sin erfarenhet tänker mycket på hur Modo ska lägga upp resorna i år när det ska förhandlas om spelschema?
Finns nog en jäkla massa pengar att spara där. Eller iaf att slippa betala extra...