Inlägg: 1821788
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno:
Ang resor så verkar man sovit över på en del ställen här och där innan match, i en intervju med Särki så förstod jag att han tkr det räcker om man är på plats några timmar innan match. Så länge som möjligt hemma sas.
Ang resor så verkar man sovit över på en del ställen här och där innan match, i en intervju med Särki så förstod jag att han tkr det räcker om man är på plats några timmar innan match. Så länge som möjligt hemma sas.
Men man tycker ju en gammal VD för Örnfrakt ska kunna något om logistik tänker jag.
Sen personligen hoppas jag ju att Modo får bästa möjliga spelschema. Resten får väl konka om det är så. ;-)