Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno:
Ang resor så verkar man sovit över på en del ställen här och där innan match, i en intervju med Särki så förstod jag att han tkr det räcker om man är på plats några timmar innan match. Så länge som möjligt hemma sas.