Inlägg: 1824773
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8198}: Jag tror inte att du läst mitt inlägg riktigt faktiskt. Jag menar bara att kommunen faktiskt kan diktera villkoren för de pengar de "ger" till Modo.
Är politikerna förnuftiga så kommer detta inte att bli ett problem men man vet inte hur de tänker om det blåser upp till storm.
Är politikerna förnuftiga så kommer detta inte att bli ett problem men man vet inte hur de tänker om det blåser upp till storm.
+ 3
Hur tror du det hade sett ut här i Sverige om alla företag hade haft samma logik? Klart som fan alla delar i ett företag måste dra in pengar för att kunna överleva. Tack vare herrarnas lag som damlagen finns, och den utvecklingen för damerna har bara blivit större medialt, inget annat tyvärr.
Och jag kan garantera dig att kommunen VILL ha Modo kvar, Övik som stad MÅSTE ha Modo.
Dina argument håller inte.