+ 1
Inlägg: 1824983
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Betvivlar inte Joels ledaregenskaper. Men jag hade fått för mig att Gabbe skulle vara given nu för tiden för det "nya" Tre Kronor?
Jaja skrällen i det hela är väl att Joel är med i truppen...
Jaja skrällen i det hela är väl att Joel är med i truppen...
+ 4
Lunkan junior blir kapten.