+ 4
Inlägg: 1825017
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno: Joel har en fast plats i Tre Kronor så länge han själv önskar delta.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno: Jag fattar inte varför man tar med honom i ett VM.. Så jävla synd på en centerplats.
+ 1
Jaja skrällen i det hela är väl att Joel är med i truppen...