Inlägg: 1830974
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo:
Tycker nog att vår håller minst lika hög, iofs skall väl Ritola vara på en annan nivå i allsvenskan. Han var med i VM förra året och borde kunna bära en femma, och Ollas skall väl också kunna lyfta poängmässigt i allsvenskan. Men Ollas borde gå på ett ut med Häggis. I vår trupp har vi 4 spelare som leverera kring 40p för säsongen vilket är rätt bra. Apropå Leksand så har inte Castonguay bestämt sig för någon ny klubb.
Tycker nog att vår håller minst lika hög, iofs skall väl Ritola vara på en annan nivå i allsvenskan. Han var med i VM förra året och borde kunna bära en femma, och Ollas skall väl också kunna lyfta poängmässigt i allsvenskan. Men Ollas borde gå på ett ut med Häggis. I vår trupp har vi 4 spelare som leverera kring 40p för säsongen vilket är rätt bra. Apropå Leksand så har inte Castonguay bestämt sig för någon ny klubb.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sen om man ändå är inne å pratar om andra lag så har ju Oskarshamn och Karlskoga en del spännande spelare men framförallt Timrå tycker jag har värvat smart och ändå inte spenderat för mycket (får man anta), dock tappar man den bästa kedjan i hela allsvenskan men man har plockat in namn som kan bli väldiga flippar om det slår väl ut, bredden i deras trupp känns riktigt stark samt att man har plockat upp Hållander som är en finfin talang med klubbhjärta samt en målvakt som vi vet kan matcha Mattssons fjolårssäsong.
Just nu så känns det spontant som att Modo är lite efter så att känslan är att klubben behöver ett bra namn som förstacenter för att kunna hävda sig uppåt.
Fy fan vi sitter och spekulerar hockey och det är inte ens midsommar haha
Just nu så känns det spontant som att Modo är lite efter så att känslan är att klubben behöver ett bra namn som förstacenter för att kunna hävda sig uppåt.
Fy fan vi sitter och spekulerar hockey och det är inte ens midsommar haha
+ 5
Deras backsida är den överlägset svagaste länken och det är av den anledningen jag inte tror att Leksand kommer att nå shl, men större under har ju skett!
Jag tror att Leksand kommer få det tungt ekonomiskt och dom sätter stort hopp till att deras dyra toppspelare ska leverera