+ 5
Inlägg: 1830975
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Tycker inte alls att vi är lite efter, vi har ett MYCKET bättre lag än Timrå till exempel,Håller med om Karlskoga och Oskarshamn. Björklöven har också en intressant trupp.
Just nu så känns det spontant som att Modo är lite efter så att känslan är att klubben behöver ett bra namn som förstacenter för att kunna hävda sig uppåt.
Fy fan vi sitter och spekulerar hockey och det är inte ens midsommar haha