Gavelo: Tycker inte alls att vi är lite efter, vi har ett MYCKET bättre lag än Timrå till exempel,Håller med om Karlskoga och Oskarshamn. Björklöven har också en intressant trupp.
Inlägg: 1830976
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
modomille:
De flesta lagen är beroende av att det "klickar" med nyförvärv, att spelare kan ta ett kliv framåt att man lyckas undvika skador på nyckelspelare mm. Vi är ju beroende av att några backar höjer sig jämfört med förra säsongen, våra offensiva kanoner måste hålla samma produktion, Hanses skall stjäla några matcher osv. Skall bli spännande med träningsmatcherna då kan man ofta se åt vilket håll det barkar.
De flesta lagen är beroende av att det "klickar" med nyförvärv, att spelare kan ta ett kliv framåt att man lyckas undvika skador på nyckelspelare mm. Vi är ju beroende av att några backar höjer sig jämfört med förra säsongen, våra offensiva kanoner måste hålla samma produktion, Hanses skall stjäla några matcher osv. Skall bli spännande med träningsmatcherna då kan man ofta se åt vilket håll det barkar.