Inlägg: 1832423
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: haha förmodligen :) han är ju dessutom skadad så det blir nog så
(ironi)
(ironi)
+ 1
Vi är säkert på Goumas....:)