+ 1
Inlägg: 1832425
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
RagnarLodbrok: Är inte Goumas klar för en Fansk klubb ?? , eller är jag ute å cyklar nu !
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
RagnarLodbrok:
Skadan verka vara mindre allvarlig så vi kanske vet på honom....
Skadan verka vara mindre allvarlig så vi kanske vet på honom....
(ironi)