RagnarLodbrok: Är inte Goumas klar för en Fansk klubb ?? , eller är jag ute å cyklar nu !
Inlägg: 1832427
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Han har inget kontrakt nu (officiellt). Och dom ända ryktena som jag läst är att Färjestad tyckte han var en jätte intressant spelare.