1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507594 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1832442

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MorganaLefaey: Ja poängmässigt och med playmaker egenskaper är ju Goumas och Christensen bättre en vad Mustonen är.Men han skulle nog inte göra bort sig i Modo, typ Påhlsson light i en lina med molin,karla,björka..Hennesy fick inte så mycket speltid i Växjö vad jag minns.Christensen vore mumma men vill han till HA? Han va ju på G till oss när vi fortfarande var i SHL..Och hur tänker Modo vill dom ha en helsvensk trupp vad finns då för alternativ i centerväg ledigt?

Svarskommentarer

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
RagnarLodbrok: Det finns inte så många svensk centrar som är lediga. En bra Mikael Johansson och två möjliga Sebastian Strandberg och Fredrik Johansson.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
RagnarLodbrok:
Hitta en ledig center iaf...goda chanser att bli vår egen supermario:)

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB