RagnarLodbrok: Det finns inte så många svensk centrar som är lediga. En bra Mikael Johansson och två möjliga Sebastian Strandberg och Fredrik Johansson.
Inlägg: 1832446
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Från Hörnefors: Mm tror chansen är stor att det blir något utländskt, det skulle vara kul med nån nordamerikanare t.ex till vår annars helsvensk trupp.